Hoppa till sidans innehåll

USM info Boden v.11

12 FEB 2013 17:27
U15 kolla här
  • Uppdaterad: 12 FEB 2013 17:32

Preliminärt program samt övrig info inför USM15 2013 i Storklinten Boden

Samtliga tider är preliminära och kan komma att ändras fram till och med lagledarmötet för resp dag.

 

Söndag10/3: Backmöte för de som vill sätta banor under måndag 11/3. Plats Servicehuset övre plan kl (när vi vet er ankomsttid)

 

Måndag11/3: Backmöte för de som vill sätta banor under tisdag 12/3. Plats Servicehuset övre plan kl 16:30

 

Tisdag12/3: Som måndag

 

Onsdag13/3: Lagledarmöte inför genomåk SG på torsdag. Plats Servicehuset övre plan kl 18:00 Deltagare: Max 2 st ledare från resp region, tävlingsledare, tävlingssekreterare.

Utdelning av nummerlappar regionsvis.

 

Torsdag14/3: Damer: Besiktning 08:15-08:45

Start 09:00-11:00 Två genomåk/åkare. Tidtagning

Torsdag14/3: Herrar Besiktning 12:15-12:45

Start 13:00-15:00 Två genomåk/åkare. Tidtagning

Torsdag14/3: Lagledarmöte inför SG på fredag. Plats Servicehuset övre plan kl 16:00

Deltagare: Max 2 st ledare från resp region, tävlingsledare, tävlingssekreterare, TK.

Utdelning nummerlappar regionsvis.

Gemensam aktivitet under kvällen: I Boden

Fredag:15/3:Damer Besiktning 09:00-09:45

Start 10:00-11:30

Herrar Besiktning 12:00-12:45

Start 13:00-14:30

Fredag 15/3: Lagledarmöte inför GS lördag 16/3. Plats Servicehuset övre plan kl 15:15.

Deltagare: Max 2 st ledare från resp region, tävlingsledare, tävlingssekreterare. TK.

Fredag 15/3: På kvällen, Kamratmiddag med prisutdelning. Plats Bodens utkant=ej gångavstånd från boenden i Boden..

 

Lördag 16/3: Herrar: Besiktning 08:15-08:45

Start 09:00-10:00

Besiktning2 10 minuter efter sista målgång åk 1

Start 11:00-12:00

Prisutdelning 12:30

Damer Besiktning 12:30-13:00

Start 13:15-14:15

Besiktning 10 minuter efter sista målgång åk 1

Start 15:15-16:15

Prisutdelning 16:45

 

Lördag 16/3:Lagledarmöte inför SL söndag 17/3. Plats Servicehuset övre plan kl 17:00

Deltagare: Max 2 st ledare från resp region, tävlingsledare, tävlingssekreterare. TK.

 

 

Söndag 17/3:Dam/Herr Besiktning1 08:00-08:30

Damer Start1 08:50-09:50

Herrar Start1 10:00-11:00

Damer Besiktning2 11:30-11:50

Damer Start2 12:10-13:10

Herrar Besiktning2 13:20-13:40

Herrar Start2 14:00-15:00

Prisutdelning 16:00

 

 

 

Anmälningsavgifter genomåksdagen 100kr, SG 200kr, GS 200kr, SL 200kr, inbetalas klubbvis på Storklintens Alpina Klubb Bankgironr: 663-8241 senast onsdag 13/3.

 

Tävlingsledare: Nils-Erik Grym

Data/tid, Tävlingssekr: Stefan Riddarström (även kontaktperson såväl före tävlingarna från nu och i backen från söndag 10/3 Mobilnr 0706669863)

 

Övrig information:

Här kommer info om mat, skipass, och annat praktiskt att föras in när det är klart.

Kontrollera att ni har den senaste utgåvan av detta dokument. Utgåvenummer och datum längst upp till höger i dokumentet.

 

Tävlingsledningen vill gärna ha en kontaktperson/region med mailadress för ev spridning av snabbinfo. Skicka uppgifter med namn, mailadress och telefonnr till This is a mailto link Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. och glöm inte skriva vilken region det gäller.

Skribent: Elisabeth Fransson

Lilla Världscupen kval för Hälsingland
Söndag 19 januari 2020

Länk till inbjudan

Startlista kval 1
Startlista kval 2

Lo-cup
Söndag 19 januari 2020

Länk till inbjudan

Startlista Lo cupen

 

 

Postadress:
Järvsö IF - Skidor

Kontakt:
Tel: 0731515924
E-post: This is a mailto link